KTK:n rekisteröimätön veteraanikerho hoitaa eläkeläisten edunvalvontaa vaikuttamalla KTK:n, KTN:n ja Akavan kautta eläkkeisiin, verotukseen, sosiaalipalveluihin ja muihin eläkeläisten asemaan vaikuttaviin asioihin.

Kerhon jäsenet nauttivat kaikista liiton jäseneduista. KTK:n ottama Liittovakuutus kuitenkin päättyy sen vuoden lopussa, jona jäsen täyttää 70 vuotta. Tämän jälkeen jäsen voi ostaa itselleen jatkuvan matkavakuutuksen Turvasta.

Veteraanikerhon toimintaan voivat osallistua kaikki eläkkeellä olevat KTK:n jäsenet, jotka ovat maksaneet eläkeläisjäsenmaksun. Kerho pitää syksyllä vuosikokouksensa, joka valitsee kerhon toimintaa ohjaavan hallituksen. Hallitus voidaan valita myös kahdeksi toimintavuodeksi ja tarvittaessa uudelleen mikäli kerhon vuosikokous niin päättää. Hallitus kokoontuu muutaman kerran vuodessa.

Lisätietoja kerhon toiminnasta ja jäsenten esitykset kerhon toimintaan:  puheenjohtaja Paul Volotinen, puh 050 593 2369  paul.volotinen@gmail.com

KTK:lla on edustus myös Akavan senioriverkostossa. Jäsenenä verkostossa Paul Volotinen. Kerho pitää epävirallista yhteistyötä myös muiden eläkeläisyhteisöjen kanssa.

Oletko jäämässä eläkkeelle? Jäsenedut säilyvät myös eläkeläisillä, joten eläkkeelle siirryttäessä KTK:n jäsenyys kannattaa säilyttää. Lue lisää ja tee eläkeläisen muutosilmoitus!

Hallituksen toiminta