KST SÄHKÖASIANTUNTIJAT RY

KST ry Hallitus

Toiminta-ajatus:
Sähköasiantuntijoiden päämääränä on sopimustoiminnassa saada omat tavoitteensa sopimuksiin. Aatteellisella puolella tarkoituksena on turvata koulutustason säilyminen ja ammatillisen tiedon jakaminen jäsenistölle.

Yhdistys nojaa toiminnassaan jäsenistönsä vapaaehtoiseen osallistumiseen järjestön päämäärien hyväksi. Yhdistys pyrkii lähelle jokaista jäsentä ja on heille tukena.
Yhdistyksen toiminta on julkista, avointa ja jäsenten sekä yhteistyökumppanien vapaasti arvioitavissa.

Yhdistyksen toiminta-ajatus on aina ensisijainen jäsenistön etu; hyvin hoidettu talous on henkilöresurssien jälkeen sen toteuttamisen tärkein väline. Yhdistys pyrkii olemaan taloudellisesti riippumaton.

Toimintavuotemme on vierähtänyt uusien kunta- että energiapuolen työehtosopimusten toteuttamisen seurannassa.

Olemme jäsenenä Suomen Ammattikorkeakoulu- ja Opistoteknisten SKT ry:ssä.
SKT ry on jäsenenä Tekniikka ja Terveys KTN ry:ssä. Tiedottamisen hoidamme pääosin KTK Tekniikan Asiantuntijat ry:n tiedotteiden, KTK uutiskirje kautta ja nettisivuamme päivittämällä.

Tervetuloa kehittämään toimintaamme!

HALLITUS 2024